Burgerzaken - op afspraak
locatie
telefoon
089 84 85 14 - iedere werkdag tussen 08:30 u - 12:30 u
Fax
089 84 85 81
e-mail
burgerzaken@bree.be
Hoe contacteer ik de dienst Burgerzaken?
De dienst Burgerzaken werkt enkel op afspraak. Je kan een afspraak maken via onderstaande knoppen, of door te bellen naar 089 84 85 14.
Voor volgende producten kan je met afspraak terecht bij onze balie
- Attest Immatriculatie
- Aanvragen elektronische vreemdelingenkaart
- Wettelijk samenwonen (aanvang/beëindiging)
- Erkenning kind
- Huwelijksaangifte
- Aanvragen identiteitskaart
- Aanvraag (internationaal) rijbewijs
- Uitschrijving bij een definitief of tijdelijk vertrek uit België
- Registratie wilsverklaringen (Euthanasie/Teraardebestelling/orgaandonatie)
- Aanvraag reispas (paspoort)
- Registratie CSAM (digitale sleutel)
Voor heel veel attesten, aktes en uittreksels hoef je niet eens naar de balie te komen. Deze kan je 24u op 24 en 7 dagen op 7 aanvragen via ons digitaal loket of via mijn dossier.
Wat doen wij voor jou?
Aangepaste dienstverlening
Via bovenstaande knop kan je een afspraak maken, maar niet voor alle producten.
Voor sommige producten verwerken wij je aanvraag via de snelbalie, elektronisch of via telefoon.
Snelbalie
- Via deze link kan je de producten terugvinden waarvoor je terecht kan bij de snelbalie.
Belgische nationaliteit
- Contacteer ons via vreemdelingen@bree.be
Vreemdelingen/opstart dossier (je komt als niet-Belg in België wonen)
- Contacteer ons via vreemdelingen@bree.be
Openingsuren
dinsdag:
- namiddag uitzonderlijk gesloten
Sluitingsdagen