naar de kern goed begonnen
Begin februari vond de eerste stakeholdersessie in de DNA-fase van Naar De Kern Bree plaats. Wij zijn alvast benieuwd wat er tijdens deze intensieve sessie als belangrijke pijlers naar voren kwamen! Klik even door voor het verslag en de sfeerbeelden. Met dank aan de betrokken deelnemers die hun namiddag opofferden voor een rondje brainstormen en naarstig noteren met alcoholstiften op grote projectbladeren!
In het project Naar de Kern zullen externe experten samen met gemeentelijke beleidsmakers en diensten, vertegenwoordigers van de plaatselijke retail en horeca, de vastgoedsector 9 maanden lang werken aan een nieuwe toekomststrategie voor het kernwinkelgebied. Er wordt gezocht naar dat wat de gemeente bijzonder en aantrekkelijk maakt. We trachten Bree als het ware een uniek branding te geven. Een branding die verbindingen helpt leggen, de relatie met omliggende gemeenten versterkt en voor een gezonde wisselwerking in de regio zal zorgen.
Volgende week is het de beurt aan de focusgroep van de ondernemers en pandeigenaars!